ULUSLARARASI TİCARET

Kategori: Pazarlama & Reklam

ULUSLARARASI TİCARET

Kategori: Pazarlama & Reklam
Bu Kitabı Beğendiniz mi?
10,00 TL
Kitap Özellikleri
  • ISBN978-975-06-1586-3
EDİTÖR
Erol KUTLU
YAZAR
Halil SEYİDOĞLU
ÜNİTE BAŞLIKLARI
  • 1 ULUSLARARASI TİCARET TEORİSİ ANALİZLERİ
  • 2 ULUSLARARASI TİCARET TEORİSİ:ARZ VE TALEP FAKTÖRLERİ VE ANALİZ
  • 3 FAKTÖR DONATIMI (HECKSCHER-OHLİN) TEORİSİ
  • 4 DIŞ TİCARET POLİTİKASI VE DIŞ TİCARET-KALKINMA İLİŞKİSİ
  • 5 GÜMRÜK TARİFELERİ VE TARİF DIŞI TİCARET POLİTİKASI
  • 6 DÜNYA TİCARETİNİN SERBESTLEŞTİRİLMESİ :KÜRESELLEŞME VE EKONOMİK BİRLEŞMELER
  • 7 DIŞ ÖDEMELER BİLANÇOSU VE ÖDEMELER BİLANÇOSUNUN DENKLEŞMESİ
  • 8 DÖVİZ PİYASASI ANALİZLERİ VE DÖVİZ KURU DEĞİŞMELERİNİ AÇIKLAMAYA YÖNELİK TEORİLER
Yorum Yapın
  • Puanınız*
KATEGORİLER
Üye Girişi Üye Ol
0 Sepetinizde ki Ürün Sayısı
SEPETE GİT