
978-975-06-4228-9
HİT214U
1. Ünite: İÇERİK VE DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI KAVRAMLARI
2. Ünite: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI YÖNTEMLERİ
3. Ünite: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI AÇISINDAN VİDEO
4. Ünite: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI AÇISINDAN SOSYAL AĞLAR
5. Ünite: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI AÇISINDAN PODCAST
6. Ünite: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI AÇISINDAN WEB SİTESİ VE BLOGLAR
7. Ünite: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI AÇISINDAN INFLUENCER PAZARLAMA
8. Ünite: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI AÇISINDAN TRANSMEDYA PAZARLAMA