MAĞAZA ATMOSFERİ
150,00 ₺
1. Ünite: KİMLİK VE İMAJIN IŞIĞINDA MAĞAZA ATMOSFERİ VE ETKİLERİ
2. Ünite: MAĞAZANIN DIŞ TASARIMI VE VİTRİN DÜZENLEMESİ
3. Ünite: İÇİ DÜZENLEMELER VE ÜRÜNLERİN SERGİLENMESİ
4. Ünite: MAĞAZLARDA DONATILAR VE IŞIK, İŞARET, SATIN ALMA NOKTASI MALZEMELERİNİN KULLANIMI
5. Ünite: MAĞAZA ATMOSFERİNDE KOKU, TAT, DOKUNMA VE HİSSETME İLE İLGİLİ FAKTÖRLER
6. Ünite: MAĞAZALARDA RENK, MÜZİK KULLANIMI VE MÜŞTERİLERLE İLETİŞİM
7. Ünite: MAĞAZA İÇİ YERLEŞİM DÜZENİ
8. Ünite: SANAL MAĞAZALARDA ATMOSFER
. 978-975-06-1134-6