978-975-06-1134-6
| 1 KİMLİK VE İMAJIN IŞIĞINDA MAĞAZA ATMOSFERİ VE ETKİLERİ |
| 2 MAĞAZANIN DIŞ TASARIMI VE VİTRİN DÜZENLEMESİ |
| 3 İÇİ DÜZENLEMELER VE ÜRÜNLERİN SERGİLENMESİ |
| 4 MAĞAZLARDA DONATILAR VE IŞIK, İŞARET, SATIN ALMA NOKTASI MALZEMELERİNİN KULLANIMI |
| 5 MAĞAZA ATMOSFERİNDE KOKU, TAT, DOKUNMA VE HİSSETME İLE İLGİLİ FAKTÖRLER |
| 6 MAĞAZALARDA RENK, MÜZİK KULLANIMI VE MÜŞTERİLERLE İLETİŞİM |
| 7 MAĞAZA İÇİ YERLEŞİM DÜZENİ |
| 8 SANAL MAĞAZALARDA ATMOSFER |