978-975-06-1902-1
| 1 PAZARLAMA, HİZMET KAVRAMLARI VE HAVA TAŞIMACILIĞI HİZMETLERİ İÇİN PAZAR |
| 2 HAVAYOLU SEKTÖRÜ PAZARLAMA ÇEVRESİ |
| 3 HAVAYOLU İŞLETMELERİNDE REKABET STRATEJİLERİ |
| 4 HAVAYOLU PAZARLAMASINDA ÜRÜN |
| 5 HAVAYOLU PAZARINDA FİYATLAMA VE GELİR YÖNETİMİ |
| 6 HAVAYOLU PAZARINDA ÜRÜN DAĞITIMI |
| 7 HAVAYOLU İŞLETMELERİNDE TUTUNDURMA (PAZARLAMA İLETİŞİMİ) KARMASI |
| 8 HAVAYOLU İŞLETMELERİNDE İLİŞKİSEL PAZARLAMA, MÜŞTERİ DEĞERİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ |