
978-975-06-4013-1
SAĞ408U
1. ÜNİTE: SAĞLIK İŞLETMELERİNDE KALİTENİN TEMELLERİ VE ÖNEMİ
2. ÜNİTE: SAĞLIK İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
3. ÜNİTE: SAĞLIK İŞLETMELERİNDE KALİTENİN GELİŞTİRİLMESİNDE İNSAN KAYNAKLARININ ROLÜ
4. ÜNİTE: SAĞLIK İŞLETMELERİNDE KALİTENİN ÖLÇÜMÜ
5. ÜNİTE: SAĞLIK İŞLETMELERİNDE KALİTENİN GELİŞTİRİLMESİNDE YASAL VE DÜZENLEYİCİ KONULAR
6. ÜNİTE: SAĞLIK İŞLETMELERİNDE KALİTENİN GELİŞTİRİLMESİNDE YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİNİN ROLÜ
7. ÜNİTE: SAĞLIK İŞLETMELERİNDE PERFORMANS VE KALİTE YÖNETİMİ
8. ÜNİTE: SAĞLIK İŞLETMELERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR STRATEJİK KALİTE YÖNETİMİ