İNTERNET VE MOBİL PAZARLAMA
₺150,00
1. Ünite: İNTERNET MOBİL TEKNOLOJİLERİN KÜLTÜREL VE TOPLUMSAL BOYUTU
2. Ünite: MOBİL PAZARLAMA TEMELLERİ
3. Ünite: MOBİL TİCARET
4. Ünite: MOBİL REKLAM
5. Ünite: BAŞARILI BİR MOBİL PAZARLAMA KAMPANYASININ ÖZELLİKLERİ VE DÜNYADAN ÖRNEKLER
6. Ünite: TÜRKİYE'DE İNTERNET VE MOBİL PAZARLAMA
7. Ünite: İNTERNET VE MOBİL PAZARLAMADA VERİ VE VERİ MADENCİLİĞİ
8. Ünite: İNTERNET VE MOBİL PAZARLAMANIN ETİK VE HUKUKSAL BOYUTLARI
. 978-975-06-1961-8